ေဆြးေႏြးပြဲမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍…

က်ေနာ္တုိ႔ ေဆြးေႏြးပြဲ အသံဖုိင္ေတြကုိ လူအမ်ား နာယူလို႔ ရေအာင္ တင္ထားၿပီးတဲ့ ေနာက္မွာ ဒီအေၾကာင္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး စာေတြ အမ်ားၾကီးေရးျပဖို႔ အစီစဥ္ မရွိခဲ့ပါဘူး။ ပထမ ေဆြးေႏြးပြဲ အၿပီးမွာ ေဆာင္းပါး ၁၀ပုဒ္ေလာက္ ေရးသား ေဖာ္ျပခဲ့ၾကတာနဲ႔ပဲ လံုေလာက္ပါၿပီလို႔ ယူဆခဲ့လို႔ပါ။ ထုိေဆာင္းပါးေတြကုိ ဖတ္ၾကည့္ျခင္း အားျဖင့္ စာဖတ္သူ ပရိတ္သတ္အေနနဲ႔ေရာ တရားအလုပ္ အားထုတ္ေနသူေတြ အတြက္ပါ ဓမၼနည္းလမ္းတက် ဟုတ္ျခင္း၊ မဟုတ္ျခင္းကုိ ေ၀ဖန္ဆံုးျဖတ္ႏုိင္ၿပီလို႔ ေတြးမိပါတယ္။ သုိ႔ေသာ္ အမ်ားဆႏၵ အရေရာ၊ က်ေနာ္တို႔ ထပ္မံ ေမးခ်င္တာေတြ ရွိတာနဲ႔ ဒုတိယ အၾကိမ္ ေဆြးေႏြးပြဲ ျပဳလုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ယခုလို ေမးျမန္းေဆြးေႏြးတာေတြကုိ က်ေနာ္တုိ႔ အေနနဲ႔ပဲ လုပ္ၾကတယ္လို႔ မျမင္ေစခ်င္ပါဘူး။ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ ဆရာေတာ္ မေလးရွားကို ၾကြလာတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေဆြးေႏြးၾကလို႔ ေျပာဆုိလာတဲ့ အတြက္ ေဆြးေႏြးျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ယခင္ကလည္း ဆရာေတာ္နဲ႔ အျခားေသာ လူပုဂၢိဳလ္မ်ား ေဆြးေႏြးခဲ့တာ အၾကိမ္မနည္းေတာ့ပါဘူး။ သူတုိ႔ေတြကုိလည္း ဆရာေတာ္ ဘယ္လို ေျဖခဲ့တယ္ ဆုိတာ က်ေနာ္တုိ႔ သိၿပီးျဖစ္ပါတယ္။


ပထမ ေဆြးေႏြးပြဲမွာ ပထမဆံုး ေမးတဲ့ အေၾကာင္းအရာကိုပဲ လွည့္ပတ္ေျဖၾကားလိုက္တဲ့ အျပင္ ေနာက္ပုိင္းမွာလည္း အေျဖကုိ တိတိက်က် မသိရပဲ အလားတူ အေျဖေတြပဲ ေျပာလာတဲ့ အတြက္ ေဒါသသံေတြ ပါလာရပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ အေနနဲ႔ ရဟန္းတပါးကုိ အဲလို မေျပာဆုိသင့္ဘူးဆုိတာ သိတယ္။ သို႔ေသာ္ မမွန္တာကုိ မမွန္ဘူးလို႔ ေျပာရမယ္ ဆုိတဲ့ ဗုဒၶေဟာၾကားခဲ့တဲ့ တရားေတာ္ကုိ တနည္းအားျဖင့္ လိုက္နာျခင္းပဲ ျဖစ္တယ္။

ေဆြးေႏြးပြဲေတြကုိ နားဆင္ၿပီး မသိေသးတဲ့ သူေတြအေနနဲ႔ သိသြားၾကတယ္။ ေ၀၀ါးေနတဲ့ သူေတြအတြက္ ပုိၿပီးရွင္းလင္းေအာင္ သိၾကတယ္။ သိၿပီးသားသူေတြ အတြက္ ပုိၿပီးေတာ့ ေလးနက္ေစခဲ့ပါတယ္။ ယခုေဆြးေႏြးပြဲ ေတြကုိ အေၾကာင္းျပဳၿပီး တစ္ဦးတစ္ေယာက္ အတြက္ ေကာင္းက်ိဳးရသြားတယ္၊ အသိျမင္ေတြ မွန္သြားတယ္ ဆုိရင္ပဲ ျပဳလုပ္ရက်ိဳး နပ္ပါတယ္။ ပရိသတ္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိျခင္းေၾကာင့္ လူတုိင္း လက္ခံျခင္း၊ လက္မခံျခင္းကုိ မေျပာလိုပါ။ ေဆြးေႏြးပြဲမ်ား အားလံုးကို ျခံဳငံုသံုးသပ္ၿပီးမွ မိမိတုိ႔ ကုိယ္တုိင္ဆံုးျဖတ္တာ သင့္ေတာ္ပါတယ္။
အသံဖိုင္မ်ား နားဆင္ၿပီးေတာ့ ညီအကုိ ေမာင္ႏွမမ်ားထံကေန ေစတနာနဲ႔ အၾကံျပဳေျပာဆုိတာေတြကုိ ေတြ႕ျမင္ရပါတယ္။ စုိးရိမ္ၿပီးေတာ့ အသိေပးေျပာၾကတဲ့ ေမာင္ႏွမေတြကုိလည္း တန္ဖုိးထားပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

က်ေနာ္တုိ႔ အေနနဲ႔လည္း ဒုကၡက လြတ္ေျမာက္ဖုိ႔ တရားဓမၼေတြကုိ ေလ့လာဆည္းပူး က်င့္ၾကံေနသူေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ရည္မွန္းခ်က္ ပန္းတုိင္အတြက္ အတားအဆီးျဖစ္မယ့္ အေရးကုိ က်ေနာ္တုိ႔ အျဖစ္မခံပါဘူး။ သတိ ရွိစြာ၊ ႏွလံုးသြင္း မွန္စြာနဲ႔ပဲ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၾကတာပါ။

က်ေနာ္တုိ႔ ေဆြးေႏြးခဲ့တဲ့ အထဲမွာ ၀ိနည္းေတာ္နဲ႔ မသင့္ေလ်ာ္တာေတြကို ေျပာဆုိခဲ့တာေတြ ရွိပါတယ္။ အျခားစည္းကမ္းနဲ႔ ပတ္သလို႔ ေဆြးေႏြးမႈ၊ တရားနည္းလမ္းႏွင့္ ပတ္သတ္လို႔ ေဆြးေႏြးမႈေတြ ရွိခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီလိုေျပာလို႔ အျပစ္ျဖစ္၊ မျဖစ္ကုိ ဆရာေတာ္ေရးသား ေျဖၾကားေပးထားတဲ့ ေဆာင္းပါးမွာလည္း ဖတ္ႏုိင္ပါတယ္။

ထုိ႔အျပင္ လယ္တီဆရာေတာ္ႀကီး ေရးသားေတာ္မူခဲ့ေသာ ဓမၼဒီပနီ က်မ္းမွာ ေအာက္ပါအတုိင္း ေရးထားပါတယ္။

ယခုအခါ ဗုဒၶဘာသာ သာသနာမွာလည္း လူ ၀ိနည္းတတ္ေပါမ်ား၍ ၀ိနည္းတရားႏွင့္ မညီေသာ ရဟန္းတုိ႔ကုိ ပုိးစုိးပက္စက္ ဆုိရက္ ေျပာရက္သူမ်ား ေပါမ်ားလွ်င္ သာသနာေတာ္မွာ ေကာင္းဖုိ႔ရာျဖစ္၏။
လူတို႔က ၀ိနည္းကုိ သိ၍ ၀ိနည္းရွိတုိင္း ညီညြတ္ေအာင္ မက်င့္ေသာ ရဟန္းကုိ အလွဴ လွဴဒါန္းသူ ကုိးကြယ္သူမရွိဘဲ ေနခဲ့မူကား သာသနာေတာ္၌ အလြန္ေကာင္းဖုိ႔ရာ ျဖစ္၏။ ပစၥည္းေလးပါးတုိ႔ျဖင့္ အားေပးခ်ီးေျမွာက္ ေထာက္ပံ့လွဴဒါန္းျခင္းကုိ ျပဳၾကမူကား အဘယ္အခါမွ သာသနာေတာ္ ထင္ေပၚႀကီးရင့္ ဂုဏ္သီးရင့္၍ ထြန္းတင့္ ေကင္းစားႏုိင္ေတာ့မည္ မဟုတ္ေပ။

အခ်ိဳ႕ေသာ သူတုိ႔က လူမ်ား၀ိနည္းတရားေတာ္ကုိ မသင္ေကာင္းဟူ၍ ေျပာဆုိၾက၏။ ထုိသူတုိ႔သည္ တရားေတာ္ကုိ တားဆီးပိတ္ပင္ရာ ေရာက္၏။ ရဟန္းေတာ္ တစ္ပါသည္း ရဟန္းေတာ္ တစ္ပါးအား ၀ိနည္းတရားေတာ္ကုိ သင္ၾကားျခင္းေၾကာင့္ အဘယ္အက်ိဳးရွိအံ့နည္း စသည္ျဖင့္ ေျပာဆုိျငားအံ့၊ ပါစိတ္အာပတ္သင့္၏။ လူသာမေဏတုိ႔အား ေျပာဆုိျငားအံ့၊ ဒုကၠဋိအာပတ္သင့္၏။ ဤသုိ႔ႀကီးေလးေသာ အျပစ္ရွိ၏။

ေညာင္တုန္းၿမိဳ႕ ေရႊဟသၤာေတာရတုိက္ ပထမ စံေက်ာင္းဆရာေတာ္ႀကီးက ေအာက္ပါအတုိင္း မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။

အခ်ိဳ႕ေသာ သူတုိ႔က ၀ိနည္းတတ္လွ်င္ ရဟန္းေတာ္မ်ား မအပ္မရာေသာ အမႈကုိ ျပဳလုပ္သည္ကုိ ေတြ႕ျမင္ခဲ့ေသာ္ ကဲ့ရဲ႕မိတတ္၍ အျပစ္ရွိမည္ကုိ ေၾကာက္ရသည္ဟူ၍ ေျပာေလ့ရွိ၏။
ထုိစကားမ်ား၏ မေကာင္းမႈကုိ ၾကပ္ၾကပ္ကဲ့ရဲ႕မွသာလွ်င္ မေကာင္းမႈျပဳ၀ံ့သူ နည္းပါးေပလိမ့္မည္။ မေကာင္းသူ ျပဳ၀ံ့သူနည္းပါးပါမွ ဤသာသနာေတာ္ႀကီးသည္ ေန၀န္း၊ လ၀န္းပမာ လြန္စြာ ထြန္းေတာက္ေပလိ့မ္မည္။
အက်ဥ္းအားျဖင့္ (၂၂၇)သြယ္၊ အက်ယ္အားျဖင့္ ကုေဋကုိးေထာင္ တစ္ရာရွစ္ဆယ့္ငါးသန္း သံုးေသာင္းေျခာက္ေထာင္ေသာ သိကၡာပုဒ္တုိ႔မွာ ျမတ္စြာဘုရား သေဘာ အလိုအေလွ်ာက္ အေၾကာင္းမဲ့ ပညတ္အပ္ေသာ သိကၡာပုဒ္ဟူ၍ မရွိေခ်။

အလိုနည္းေသာ ရဟန္းႏွင့္ လိမၼာေသာ ဒါယကာ ဒါယိကာမတုိ႔က ကဲ့ရဲ႕ေသာေၾကာင့္သာ ပညတ္ရေလသည္။ ယခုကာလ အခ်ိဳ႕ေသာ ဒါယကာ- ဒါယိကာမတုိ႔ကဲ့သုိ႔ မကဲ့ရဲ႕ဘဲေနၾကလွ်င္ သိကၡာပုဒ္ဟူ၍ တစ္ခုမွ် ရွိေတာ့မည္ မဟုတ္။ သိကၡာပုဒ္ဟူ၍ မရွိကလည္း ၾကည္ညိဳဖြယ္ရာဟူ၍ ရွိေတာ့မည္ မဟုတ္ေခ်။
မေကာင္းမႈကုိ ကဲ့ရဲ႕ေသာ သူတုိ႔မွာ အလိုနည္းေသာ သူေတာ္ေကာင္းတုိ႔သာ ျဖစ္ေပ၏။ အၾကင္ရဟန္းတုိ႔သည္ အလိုနည္း ပါးၾကကုန္၏။ ထုိရဟန္းတုိ႔သည္ ကဲ့ရဲ႕ၾကကုန္၏။ ရႈတ္ခ်ၾကကုန္၏ဟု ၀ိနည္း ပါဠိေတာ္၌ သိကၡာပုဒ္တုိင္း၌ လာရွိ၏။

သာသနာေတာ္ကုိ အဟုတ္တကယ္ ေကာင္းေစလိုပါက လူရွိသမွ်၀ိနည္းကုိ တတ္ေျမာက္ေအာင္ သင္ၾကားၿပီးလွ်င္ ၀ိနည္းႏွင့္ မညီေသာ ရဟန္းေတာ္ ဟူသမွ်တုိ႔ကုိ ကဲ့ရဲ႕ၾကလ်က္ ၀ိနည္းႏွင့္အညီ က်င့္ေသာ ရဟန္းေတာ္တုိ႔ကုိ ေရြးခ်ယ္၍ ကုိးကြယ္ ဆည္းကပ္ၾကမွသာလွ်င္ ဤသာသနာေတာ္ႀကီးသည္ ေနလပမာ လြန္စြာ ထြန္းလင္းေပလိမ့္မည္။

မိမိတုိ႔ကုိယ္တုိင္က ၀ိနည္းမတတ္ခဲ့၍ ရွိလွ်င္ ဤရဟန္းကား ၀ိနည္းေဒသနာေတာ္ႏွင့္ အညီ က်င့္ၾကံေနထုိင္ေသာ ရဟန္းတည္း၊ ဤရဟန္းကား ၀ိနည္းေဒသနာေတာ္ႏွင့္ အညီ က်င့္ၾကံေနထုိင္ေသာ ရဟန္းမဟုတ္ဟု ခြဲျခား၍ သိႏုိင္ေတာ့မည္ မဟုတ္သျဖင့္ ၀ိနည္းသိကၡာပုဒ္ႏွင့္ မညီေသာ ရဟန္းမ်ားကုိပင္ ရဟန္းေကာင္း ရဟန္းျမတ္အထင္ႏွင့္ အားေပးခ်ီးေျမွာက္ျခင္းျပဳမိက အရွင္မရွိေသာ ရဟန္းအား အားေပးခ်ီးေျမွာက္မႈ အလဇၹီပဂၢဟာ၌သာ တည္၍ ျမတ္စြာဘုရား သာသနာေတာ္၌ အရွက္မရွိ အလဇၹီ ပုဂၢိဳလ္ေတြသာ ေျမာက္ျမား အားရွိခဲ့ရာ၏။ ထုိသုိ႔ျဖစ္က ဤသာသနာ ေတာ္ႀကီးသည္ ဘယ္အခါမွ ေကာင္းေတာ့မည္ မဟုတ္ေခ်။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ၀ိနည္းတရားေတာ္ႏွင့္ တကြ သုတ္၊ အဘိဓမၼာ တရားတုိ႔ကုိ စြမ္းအားရွိသမွ် ထြန္းလင္းျပန္႔ပြားေအာင္ အားထုတ္ၾကကုန္ရာ၏။

ထုိ၀ိနည္းတရားေတာ္တည္မွ သာသနာေတာ္ အရွည္တည္တံ့ႏုိင္မည္ ၀ိနည္းတရားေတာ္ ပြင့္လင္းမွ သာသနာေတာ္ အရွည္ပြင့္လင္း ေတာက္ပႏုိင္မည္။ ၀ိနည္းတရားေတာ္ ကြယ္ေပ်ာက္က သာသနာေတာ္ ကြယ္ေပ်ာက္ေပလိမ့္မည္။

အထက္ပါ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ား၏ ဆံုးမၾသ၀ါဒမ်ားသည္ ဘုရားေဟာ ပါဠိေတာ္မ်ားကုိ ကုိးကား၍ ေရးသား မိန္႔ဆုိခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ထုိသို႔ ဆုိရလွ်င္ က်ေနာ္တုိ႔ ေဆြးေႏြးေ၀ဖန္ခဲ့ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားႏွင့္ အျပဳအမူကုိ နားလည္လက္ခံ ႏုိင္ၾကမယ္လို႔ ယံုၾကည္မိပါတယ္။

ေနာက္ဆံုး အေနျဖင့္ သတိေပးပါရေစ… လက္ခံျခင္း၊ လက္မခံျခင္းဆုိတာ မိမိတုိ႔ ကုိယ္ပုိင္ ဉာဏ္အရ ဆံုးျဖတ္ၾကတာ ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ အျငင္းမပြားၾကဖုိ႔ ေမတၱာရပ္ခံလိုပါတယ္။ လိုအပ္ခ်က္ရွိပါက ေဆြးေႏြးအၾကံျပဳႏုိင္ပါတယ္။

တရားစစ္ တရားမွန္ျဖင့္ ခ်မ္းသာႏုိင္ၾကပါေစ…

24 comments:

Anonymous said...

ကုိယ္ေက်ာင္းတက္တဲ့ ဥေရာပႏုိင္ငံတစ္ခုမွာ ေက်ာင္းက ဆရာ နဲ႕ဆရာမ တစ္ခ်ိဳ႕ဟာ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာကုိ ပိဋကတ္ေတာ္ေတြအတုိင္း တိတိက်က် ေလ့လာျပီး အားထုတ္က်င့္ၾကံေနၾကသူေတြပါ ။ ကုိးကြယ္ရာဘာသာ အလုိက္ ေက်ာင္းသားတုိင္းကုိ ေမးျမန္းတဲ့အခါ ကုိယ္ဆုိ မသိဘဲ မေျဖရဲခဲ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္အြန္လုိင္းမွာ တရားနာ ၊ စာဖတ္ ၊ မသိသည္မ်ားကုိ ေမးျမန္းျပီးမွ သာ ျပန္လည္ေျဖၾကားပါတယ္။ အဲဒီအခါမွာတရားအမွား ေတြနာမိထားျပီး အမွားေတြျပန္ေျဖမိရင္ အျခားဘာသာ၀င္မ်ားရဲ႕အလယ္ အရွက္ကြဲရမွာမုိ႕ အခုလုိေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြးၾကျပီး တရားအမွားမ်ားကုိေထာက္ျပတဲ့ မိမိတုိ႕ကုိယ္တုိင္လည္းေလ့လာသိရွိက်င့္ၾကံေနၾကတဲ့ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားကုိ အထူးပင္ ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ ။

ညီမေလး said...

အကိုေရ...
ေက်းဇူးမ်ားလွပါတယ္... ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးေတြရဲ့ ဆံုးမ ၾသ၀ါဒကို ဖတ္ရွုျပီး နားလည္လက္ခံၾကမွာပါလို ့ ညီမေလး ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ အကို.. ကိုယ္ျပဳတဲ့အမွဳရဲ့ အရိပ္က ကုိယ့္ေနာက္မွာ ရွိေနတာပါပဲ... ႏွလံုးသြင္းမွန္စြာနဲ ့ တရားေဆြးေႏြးခဲ့တဲ့အတြက္ .. မွားတာကို မွားတယ္လို ့ေထာက္ျပ၀ံ့တဲ့အတြက္.. ေထရ၀ါဒ သာသနာေတာ္ တုိးတတ္ျပန္ ့ပြားေရးကို ကိုယ္က်ိဴးမဖက္ ရြက္ေဆာင္တဲ့အတြက္.. ဒုကၡက လြတ္ေျမာက္ဖို ့တရားဓမၼမ်ား ေလ့လာဆည္းပူး ရာမွာ လြယ္ကူျပီး ရည္မွန္းခ်က္ပန္းတုိင္ကိုလဲ အတားအဆီးမရွိ လွ်င္ျမန္စြာ အျမန္ဆံုး ေရာက္ရွိပါေစေနာ္..

ညီမေလး

ဧရာ said...

ကိုေအာင္ဦးေရ... ေဆြးေႏြးခန္းေတြလည္း အကုန္မဟုတ္ေပမယ့္ အေတာ္မ်ားမ်ား နားေထာင္ၿပီး၊ ဆက္စပ္တဲ့ ပို႔စ္အခ်ိဳ႕ကိုလည္း ဖတ္သြားပါတယ္။ ကိုေအာင္ဦးရဲ့ဆႏၵလိုပဲ … တရားစစ္ တရားမွန္ျဖင့္ ခ်မ္းသာႏုိင္ၾကပါေစ…

Lovely said...

သေဘာမမွန္သူေတြေျပာစကားကုိ သည္းခံႏုိင္တာကုိ ပုိခ်ီးက်ဴးမိပါတယ္။

winmyint said...

ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးမ်ား၏ အဆံုးမဩဝါဒတို႔ႏွင့္ ျပည့္ျပည့္စံုစံု ေဖာ္ျပ၍ သာသနာကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာ ပိုစ့္ကို ေရးသားမွ်ေဝေပးသာ ညီေလးကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္...
သာဓု ..သာဓု..သာဓု

Anonymous said...

: I just give for an example, still left many more if you want to know pls do not hesitate to contact me to my mail.
Whatever you do will come back to you. *Dress-up neatly and pay respect to the Buddha. *To protect the Tathagata Monastery is to protect yourself. *For building Buddha's image is mounlding yourself.
venerating the Buddha, will be blessed with eternal happiness and be able Amitabha Buddha, Avalokiteshvara Bodhisattva and all other Buddhas in the heavenly realm."
of the karmic conse-quences. But thanks to our Load and the sutra he has so kindly given us, whoever writes and reads, prints and distributes this sutra, upon
hen Ananda said :" Until the end of the present dark age most human beings wound have, though successive live, accumulated countless misdeeds because of their ignorance
"They are innumberable examples of the Karmic law. But l have only mentioned them generally."
life. Learn the law of Karma expounded as follows. For Karmas are consequential and my words truthful." Having spoken the sutra to Ananda and the other followers, Buddha added:
charitable. Then the buddha proceeded on the Karma Sutra :"Destiny is the aggregate Karmic effects from past life. Past Karma determined your present destiny. Present Karmas are to mould your next
They are : to be filial to parents; to be respectful to Buddha's teaching, and to Buddhist monks; to abstain from killing and set free sentient beings ; and to abstain from eating meat and be
some people are poor, some rich, and some miserable. There are four rules inseparable in obtaining happiness and prosperity for your next life.
Sakyamuni Buddha told Anada and the rest of the disciples to listen carefully : I will now expound the law of Karma. Because of Karmic effects inherited from previous lives,
how could we understand the cryptic and fundamental principle or what consequences each individual is to suffer eventually for his deeds, My Lord, would you kindly explain there to us ?"
5 Mar 10, 21:50
အရွင္ပညာ: miserable and sordid, among them some are deaf, some blind, some mute, some idiotic, some handicapped in other aspects, the most people inured to killing.
5 Mar 10, 21:49
အရွင္ပညာ: humbly asked : "In the present dark age, where the majority of our people are indulgent in unrighteousness, disrespectful to the Buddha's teaching, unfilial to their parents, immoral,
5 Mar 10, 21:49
အရွင္ပညာ: Once upon a gathering at Lin-Shan Assembly, where 1,250 followers attended, Ananda, one of the chief disciples, after circling thrice with folded hands around Sakyamuni Buddha, bowing in respect,
Dakar Lu Hla, here attach with answer for you.


(စီေဘာက္စ္မွာ အရွင္ပညာ၏ ေရးသားခ်က္ သေဘာက်၍ ကူးယူေဖာ္ျပေပးသည္။)

Anonymous said...

I just give for an example, still left many more if you want to know pls do not hesitate to contact me to my mail.
5 Mar 10, 21:55
အရွင္ပညာ: Whatever you do will come back to you. *Dress-up neatly and pay respect to the Buddha. *To protect the Tathagata Monastery is to protect yourself. *For building Buddha's image is mounlding yourself.
5 Mar 10, 21:54
အရွင္ပညာ: venerating the Buddha, will be blessed with eternal happiness and be able Amitabha Buddha, Avalokiteshvara Bodhisattva and all other Buddhas in the heavenly realm."
5 Mar 10, 21:54
အရွင္ပညာ: of the karmic conse-quences. But thanks to our Load and the sutra he has so kindly given us, whoever writes and reads, prints and distributes this sutra, upon
5 Mar 10, 21:53
အရွင္ပညာ: hen Ananda said :" Until the end of the present dark age most human beings wound have, though successive live, accumulated countless misdeeds because of their ignorance
5 Mar 10, 21:53
အရွင္ပညာ: "They are innumberable examples of the Karmic law. But l have only mentioned them generally."
5 Mar 10, 21:52
အရွင္ပညာ: life. Learn the law of Karma expounded as follows. For Karmas are consequential and my words truthful." Having spoken the sutra to Ananda and the other followers, Buddha added:
5 Mar 10, 21:52
အရွင္ပညာ: charitable. Then the buddha proceeded on the Karma Sutra :"Destiny is the aggregate Karmic effects from past life. Past Karma determined your present destiny. Present Karmas are to mould your next
5 Mar 10, 21:51
အရွင္ပညာ: They are : to be filial to parents; to be respectful to Buddha's teaching, and to Buddhist monks; to abstain from killing and set free sentient beings ; and to abstain from eating meat and be
5 Mar 10, 21:51
အရွင္ပညာ: some people are poor, some rich, and some miserable. There are four rules inseparable in obtaining happiness and prosperity for your next life.
5 Mar 10, 21:50
အရွင္ပညာ: Sakyamuni Buddha told Anada and the rest of the disciples to listen carefully : I will now expound the law of Karma. Because of Karmic effects inherited from previous lives,
5 Mar 10, 21:50
အရွင္ပညာ: how could we understand the cryptic and fundamental principle or what consequences each individual is to suffer eventually for his deeds, My Lord, would you kindly explain there to us ?"
5 Mar 10, 21:50
အရွင္ပညာ: miserable and sordid, among them some are deaf, some blind, some mute, some idiotic, some handicapped in other aspects, the most people inured to killing.
5 Mar 10, 21:49
အရွင္ပညာ: humbly asked : "In the present dark age, where the majority of our people are indulgent in unrighteousness, disrespectful to the Buddha's teaching, unfilial to their parents, immoral,
5 Mar 10, 21:49
အရွင္ပညာ: Once upon a gathering at Lin-Shan Assembly, where 1,250 followers attended, Ananda, one of the chief disciples, after circling thrice with folded hands around Sakyamuni Buddha, bowing in respect,
5 Mar 10, 21:48
အရွင္ပညာ: Dakar Lu Hla, here attach with answer for you.

(အရွင္ပညာရဲ႔ ဥပမာေပး သုတၱန္ပါ။ ေအာက္ကေန စဖတ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။)

Anonymous said...

ေအာင္စၾကၤာ မွ အရွင္ပညာသုိ႕

ေအာင္စၾကၤာ မွ အရွင္ပညာသုိ႕ ခင္ဗ်ားဟာဗုဒၵ သာသနာကရဟန္းတစ္ပါးမဲျဖစ္နုိင္ဘူး နုိင္ငံေရးသမားဘဲျဖစ္လိမ္မည္ ဆူဆူပူပူျဖစ္ေအာင္ဘာသာကုိခုတုံးလုပ္ျပီးအသုံးခ်ေနတဲ႕ ဗကပ ေတြဘဲျဖစ္မယ္ ။တကယ္ဘဲရဟန္းဆုိလ်င္ေတာ႕ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္အေနနဲကအၾကံျပုခ်င္ပါတယ္ ကုိယ္ကုိကကိေလသာကုိစင္ၾကယ္ေအာင္ေဆးေၾကာပါ လမ္းမွန္လ်င္တစ္ပည္႔ေတာ္ကာ အရွင္ဘုရားကုိဆရာတင္ပါမယ္။ ပစၥည္းေလူပါတကာလုပါပါမယ္ ။ လူေတြသာသနာျပုတာ ရဟန္းေတြကုိဆရာလုပ္တာကုိေခၚတာမဟုတ္ဘူးရဟန္းကဘုရားူသာသနာမွာတရားအားထုတ္ေနတာ ဥစၥာမရွိဘူ စီးပြားမရွိဘူးဒါေၾကာင္ပစၥည္းေလးပါေထာက္ပံ႕ျပီးကူ ညီရတယ္ ေစာင္ံေရွာက္ရတယ္ နားလည္ျပီလားကုိယ္ပါတ္၀န္းကလူမုိက္ေတြကုိသင္ျပဆုံမလုိက္ဦးကုိယ္ေတာ္ေရ ။

(ဒါကေတာ့ ဆူနာမီတပည့္ ေအာင္စၾကာရဲ႔ ယဥ္ေက်းပ်ဴငွာ ျပီး ပညာရည္ျပည့္၀လွတဲ့ ဆရာေကာင္းတပည့္ ပီသ ဂုဏ္ရည္ျပ တုံ႔ျပန္ခ်က္ကေလးပါ...တပည့္မေကာင္း ဆရာေခါင္းပင္ ျဖစ္လတၱံ႔။ သခၤန္းစာယူၾကကုန္..)

အနမ္း said...

ေအာင္ဦးေရ လုပ္သင့္တဲ့အလုပ္ကိုေတာ့ လုပ္ရမွာပဲေလ။ အမတို႔ေတြဟာ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြဆိုေတာ့ ကိုယ့္ဘာသာ သာသနာ အဓြန္႔ရွည္တည္တံ့ဖို႔ကို ကိုယ္တတ္ႏိုင္တဲ့ဖက္ ကေနလုပ္ေဆာင္ၾကရမွာမဟုတ္လား။
ခုလိုသိခြင့္ရတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
အဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။

tint said...

စူနာမီဆရာေတာ္ရဲ ့ တပည့္ေမးတဲ ့ န၀ေပါက္ကရကို မေျဖၾကတဲ ့ မိတ္ေဆြမ်ား မွန္ၾကပါတယ္ ။
စင္စစ္ေတာ ့ သူေမးတာေတြၾကည့္ျပီး နားထဲဘာၾကားလာလဲဆိုေတာ့ အေလာင္းမင္း တပည့္ တပံုၾကီးေရွ ့မွာ ျမင္းအလွစီးရင္း ၿကံုး၀ါးျပတဲ ့ ဦးခ်စ္ညိဳရဲ ့ မင္းတို ့ ငါနဲ ့မတန္ေသး ။ ငါ့လွံေသြးစြန္းရံုသာဆိုတဲ ့ အာဂေယာက်္ားတို ့ရဲ ့ အသံပါ ။
အဲ ဒါဆို ကိုယ္ေျဖတာေရာမွားလားဆိုေတာ့ မွားတယ္လို ့ော့ မသံုးသပ္မိဘူးဗ်ာ
ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ပန္းပုဆရာအေက်ာ္ Michael Angelo တခါက ၿကံုရသလိုေပါ့ ။
ခိုင္းတဲ ့သူက ေစ်းႏွိမ္ခိုင္းေတာ့ ေျပာရွာတယ္ ။
ေစ်းႏွိမ္တာ သိပါတယ္တဲ ့ ။ ဒါေပမဲ ့ သူ ့လက္က ေက်ာက္ျဖဴသားကို မထုရမထြင္းရ မေနနိုင္လို ့ပါတဲ ့
ဒီလိုပါဘဲ ။ ကိုယ္လဲ ေမးလာတဲ ့သူ ရွိရင္ တယ္ေျဖခ်င္တာဘဲ ။ လက္ကယားလာတယ္ ။ ခက္ပ
(နားထဲ ျပန္ၾကားလာတယ္ ။ ငယ္တုန္းက ငယ္ဆရာက ခဏခဏေငါက္ရတာ ။ ေကာင္ေလးတဲ ့
မင္းေျဖခ်င္ေနလို ့ ေျခတၾကြၾကြျဖစ္ေနတာ ငါသိတယ္တဲ ့ ။ ဒီတခါမင္း အလွည့္မဟုတ္ဘူး ။ ပါးစပ္ပိတ္ျပီးျငိမ္ျငိမ္ေနတဲ ့ ။ )

tint said...

ေကာင္းတာကေတာ့ ၀ိနိစၧယကို အေသအခ်ာ ဖတ္လိုက္ပါ။

ခု ေမးခြန္းေတြ အကုန္ရွင္းသြားမွာ

အေျခခံေျပာရရင္ေတာ့ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားရဲ ့ ေဟာၾကားခ်က္ေတြမွာ ၀ိပသနာနဲ ့ ပတ္သက္တဲ ့ပ႗ိစၥသမုပၸဒ္ကို သိ

ပစၥဳပၸါန္ ခႏၶာကို ရွဳ ၊ ( ေ၀ဒနာနဲ ့ တဏွာၾကား မဂ္သြင္း ) ဆိုတဲ ့ သေဘာတရားေတြဟာ အမွန္ေတြပါဘဲ ။

တဘက္ကလဲ ေစာဒနာဆရာေတာ္လဲ မမွားပါဘူး ။ သူ ့အေနနဲ ့ အပင္ပန္းခံျပီး အခ်က္ေပါင္း ၃၀၀ေက်ာ္ ရွာေထာက္ေပးခဲ ့တာ န တဲ ့ အားထုတ္မွဳမဟုတ္ပါ

ေစာဒကဆရာေတာ္ရဲ ့ ေစာဒနာလႊာမွာ အဓိက ေစာဒနာတာက

၁) ပါဠိအကိုးအေထာက္မွားျခင္း

ဒါက လက္တန္း ေဟာတရားေတြ ေဟာတဲ ့ အခါ မေတာ္တဆ ခၽြတ္ေခ်ာ္ခ်က္ေတြရွိတတ္ပါတယ္ ။ အဲဒါကို ေနာက္က်မ္းအေနနဲ ့ ျပဳစုတဲ ့ သူေတြက က်မ္းနဲ ့ တိုက္စစ္ရပါတယ္ ။ မိုးကုတ္ အဖြဲ ့ ခ်ဳပ္အေနနဲ ့ က ဆရာေတာ္ၾကီး တရားေတြ မေပ်ာက္မပ်က္ဘို ့ အခ်ိန္လု လုပ္ခဲ ့ရလို ့ ျပင္ဆင္ခ်ိန္ မရခဲ့တာပါ။

ဥပမာက အာရာဂ်ံ ပရမံလာဘံ ဆိုတာ ခုထိေတာင္ ေျပာေနတုန္းပါ ။ အမွန္က အာေရာဂ် ပရာမ လာဘတဲ ့

tint said...

ပုဏၰမီသုတ္မွာ ရဟန္း ၅၀၀ ရဟႏၱာ ျဖစ္တယ္လို ့မူရင္း အ႒ာကထာ လာပါတယ္ ။ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ေဟာတာ ေရွ ့မွာေတာ့ ၅၀၀ ဘဲ ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့ ၆၀ လို ့မွားေဟာမိတာမ်ိဳး

ဒါေတြက အႏွစ္သာရကိုေတာ့ မထိခိုက္ပါဘူး ။ ဒါေပမဲ ့ ေနာက္လူု အမွတ္မမွားေအာင္ ျပင္ေပးသင့္တာေတြပါ ။

tint said...

၂) ဒါန သီလ ပါရမီတို ့ကို ေသးသိမ္သေယာင္ ေဟာျခင္း

အဲဒါကေတာ့ ဆရာေတာ္ၾကီးရဲ ့ မွားထက္ ျပန္လည္ျဖန္ ့ေ၀တဲ ့ သူေတြ ရဲ ့ အမွာစကားေလး မတပ္ေပးမိတာပါ။

ဆရာေတာ္ၾကီး တရားနာေနတဲ ့ ပရိသတ္က အဲေခတ္မွာကို သိန္းနဲ ့ခ်ီလွဴေနတဲ ့သူေတြပါ ( မာစီဒီးကားတစီး ၉ေထာင္ေခတ္ေနာ္ ) တသိန္းဆိုတာ စဥ္းစားၾကည့္ ။ အဲေတာ့ သူ ့ ပရိသတ္ကို ခင္ဗ်ားတို ့ ဒါန ကိုဘဲ သန္မေနနဲ ့ ၀ိပသနာ လုပ္ဆိုတာ သင့္ေတာ္တဲ ့ အဆ့ုံးအမပါ။ ဒါေပမဲ ့ ၅ျပားဘိုးေတာင္ ျပည့္ေအာင္မလွဴဘူးတဲ ့ သူက အဲတရား သံေယာင္လိုက္ ေျပာရင္ နားၾကားကပ္စရာေပါ့ ။ မွန္လဲ မမွန္ေတာ့ဘူးေလ ။

tint said...

၃) ေရွးအ႒ာကထာမ်ားကို ပစ္ပါယ္သေယာင္ စကားမ်ား ပါေနျခင္း

စာဆိုတာ ဘုရား ပရိနိဗၺာန္ျပဳျပီး ေနာက္ ႏွစ္ ၁၀၀ေက်ာ္မွ ေပၚတာပါ စာေတြထားလိုက္ပါဆိုတဲ ့ ေဟာခ်က္ကိုေထာက္တာပါ ။

ေစာဒက ဆရာေတာ္ရဲ ့ ေထာက္ခ်က္ေရာ ေနာက္ ၀ိနိစၧယဆရာေတာ္မ်ားရဲ ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ပါ ေလးစားစရာေကာင္းလွပါတယ္

စာဆိုတာ ဘုရားလက္ထက္ထဲက ရွိပံုကို အဇာတသတ္မင္းနဲ ့ ရွင္မဟာကသပ အေလာင္းတို ့ ဇာတ္ေတြကိုေထာက္ျပခဲ့သလို အ႒ာကထာ ႗ီကာတို ့ကို မပစ္ပါယ္သင့္တာကို ေပၚေစပါတယ္ ။

တဘက္က ဆရာေတာ္ဘုရားဘက္က ေျပာရရင္ ၀ိပသနာကို ႏွပ္ခ်ီးတညွစ္ေတာင္ မလုပ္ဘူးဘဲ စာအုပ္ကိုင္လာျငင္းေနတဲ ့ လူစုေတြရွိတယ္ဗ်။ အဲလူေတြကို ေျပာတာ ။ general audience ကိုေျပာတာမဟုတ္လို ့မွတ္ရမယ္ ။

tint said...

၄) ပ႗ိစၥသမုပၸဒ္နဲ ့ ပရမတ္သုတၱန္ မဟုတ္ေသာ သုတၱန္မ်ားကို ပ႗ိစၥသမုပၸဒ္နဲ ့ ပရမတ္သုတၱန္ျဖစ္ေလဟန္ေဟာျခင္း

အထင္ရွားဆံုူက မဂၤလသုတ္ပါ။

အဲဒါကေတာ့ တရားကိုယ္သေဘာမပ်က္ေသာ္လဲ ေနာက္လူ အမွတ္မွားမွာမို ့ ပါယ္ႏွဳတ္ေစခဲ ့ပါတယ္

၅) ေစာဒကဆရာေတာ္က အေကာက္အယူမွားျပီး ေထာက္ေသာအခ်က္မ်ား

ဥပမာ ေလာဘစိတ္ စသည္တို ့ကို ဒုကၡသစၥာ ဟုေဟာျခင္းကို ေစာဒကဆရာကေထာက္ျခင္း

၀ိနိစၧယဆရာေတာ္မ်ားက ဆရာေတာ္ဘုရား မမွားေၾကာင္း ေျဖ၇ွင္းခဲ့့ပါတယ္

၆) အေရးအၾကီးဆံုးက ဆရာေတာ္ဘုရားေဟာတာ မွန္ေသာ္လဲ ေနာက္လူေတြ အေကာက္အယူ လြဲေနတဲ ့ ကိစၥ

ထိုင္ျပီ ရွဳျပီဆိုရင္ ၀ိပသနာမဂ္ေပၚပါတယ္

သူသည္ ကိေလသာကို ပါယ္တယ္ဆိုရာမွာ အၾကမ္းစားသာ ပါယ္ပါတယ္ အနုသယ ကိုမပါယ္သလို ရွဳရာက ထတာနဲ ့ ကိေလသာ ျပန္ျဖစ္ပါတယ္ ။ အဲလို ျဖစ္ေနတဲ ့ ၀ိပႆနာ မဂ္ကို ေလာကုတၱရာမဂ္လို ့ဆရာေတာ္ဘဳ၇ား တခါမွ မေဟာပါဘးူး ။ တဒဂၤ နိဗၺာန္လို ့သာ ရည္ရြယ္ေဟာတာပါ ။

အဲဒါကို ေနာက္လူေတြက အေကာက္အယူေတြလြဲေတာ ့ မိုးကုတ္ေယာဂီေတြမွာ မၾကာခဏ ၾကားရပါတယ္

ဟုတ္လား

ရိပ္သာ၀င္လို ့ ဖင္ေတာင္မပူေသးဘူး ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေသာတာပန္ထင္တာတို ့ ။ တခ်ိဳ ့ဆို ရိပ္သာေတာင္ မ၀င္ဘူးဘူး ။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ေသာတာပန္ထင္တာတို ့ ။

(ခုတေလာဘဲ အမွဳျဖစ္ေနဆဲ ရိပ္သာတခုမွာ ၾကားေန၇ပါတယ္ မယ္သီလက ရဟႏၱာဆိုျပီး ၀ါဒျဖန္ ေ့နတာ ။ )

အဲဒါကိုလဲ ၀ိနိစၧယဆရာေတာ္မ်ားက ေသခ်ာရွင္းခဲ့ပါတယ္ ။

အတိုခ်ဳပ္ပါ့မယ္ ။

မိုးကုတ္တရားရဲ ့ အႏွစ္သာရပိုင္းသည္ အလြဲအမွားမပါပါ ။ စီစစ္ျပီးပါ ။

လူနားလည္ေအာင္နဲ ့ အဲအခ်ိန္ လက္ရွိ ပရိသတ္နဲ ့ ကိုက္ေအာင္ ေဟာတဲ ့ အခ်က္အလက္ပိုင္းမွာ ေနာက္လူ ေတြ နဲ ့ မသင့္ေတာ္တာ ကို ျပင္ဆင္ေပးခဲ့တာသာ ျဖစ္ပါတယ္ ။

ဒီလို ျပင္ဆင္ေပးလို ့ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရား၊ ေစာဒကဆရာေတာ္နဲ ့ ၀ိနိစၧယ ဆရာေတာ္မ်ားရဲ ့ဂုဏ္မပ်က္တဲ ့အျပင္ ပိုေတာင္ ဂုဏ္တက္လာပါေၾကာင္း

Anonymous said...

ေက်းဇူးၾကီးမားလွပါတယ္ ေဒါက္တာ တင့္ဦး ။ သစၥာရဲ႕ေမးခြန္းေတြကုိ ေျဖလုိက္တာလည္း ေကာင္းပါတယ္ ။ ေဒါက္တာ ဘေလာ့ဂ္မွာက ကာလာက အရမ္းေတာက္ျပီး ျပာေနေတာ့ ကြန္မန္႕ မေပးျဖစ္ခဲ့ဘူး။ သူတုိ႕က ပိဋကတ္က်မ္းဂန္ေတြ တရားေတာ္ ေတြကုိ ဖတ္လည္း မဖတ္ နားလည္း မေထာင္ဘူးဆုိေတာ့ ခက္တာဘဲ ခင္ဗ် ။

ေမတၱာ

tint said...

အရွင္ဘုရား
ခ်ီးက်ဴးတာ မခံရဲေသးပါဘုရား
ဘုန္းဘုန္းဦးေလာကိုေလွ်ာက္သလိုပါဘဲဘုရား ။
ယင္ေျခာက္တာ အေျမွာက္မလိုေသးပါဘုရား ။
ဒီေလာက္ကေတာ့ အရွင္ဘုရားတ့ ့ို ့ေအးေအးသာစံေနပါဘုရား

အလွတရား said...

ဆရာၾကီး ႏွံ႔စပ္ပုံကုိေတာ့ တပည့္ေတာ္တုိ႔ ယုံၾကည္ျပီးသား သိျပီးသားျဖစ္ပါတယ္ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ဘုရား။ ရွင္းေအာင္လင္းေအာင္ စိတ္ရွည္ လက္ရွည္ ေရးသားႏုိင္တာကေတာ့ အားက်စရာ အတုယူစရာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဆရာတင့္...
... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ား။

tint said...

ကိုစိုးေရ
ဒီစာကိုဆရာၾကီးေအာင္စၾက္ာဆီလက္ဆင့္ကမ္းပါဗ်ာ
ဆရာၾကီးခင္ဗ်ား
ပထမဆံုးကၽြန္ေတာ္ ဆိုက္ထဲမွာ ေျပာမွားဆိုမွားရွိရင္ေတာင္းပန္ပါတယ္ ။
ခုကၽြန္ေတာ္တင္ျပတာကို ေအးေဆးနားေထာင္ပါေနာ္
ဘုရားရွင္သာသနာမွာ အကၽြ္တ္တရားရတဲ ့သူ အၾကမ္းအားျဖင့္ ၄မ်ိဳးခြဲရပါတယ္
၁)တရားတခါနာတာနဲ ့ တန္းျပီး ဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာသိ တန္းလုပ္အေႏွးနဲ ့ အျမန္တရားရတဲ ့သူ
အရွင္ေကာ႑ည
၂) တရားရွည္ရွည္နာစရာမလိုဘဲ မိမိပါရမီသေဘာနဲ ့ ဘုရားရွင္က အရိပ္ျပရံုနဲ အားထုတ္ျပီး ့ တရား၇သူေတြ
အရွင္၀ကၠလိ အရွင္စူဠပန္
၃)မိမိနွင့္သင့္ေသာတရားကိုတခါထဲနာရံုနဲ ့ ဲ ႏွလံုးသြင္းျပီး တရားရသူ အရွင္ဗါရုလ
ဒီ ၃ပါးေသာသူေတြဟာ ဒီေခတ္မွာမရွိနိုင္ေတာ့ပါ။
၄)တရားနာ ။ ျပန္အားထုတ္ ။နာရာမက်လို ့ ဘုရားရွင္ထံ သာ၀ကၾကီးမ်ားထံျပန္ခ်ဥ္းကပ္ ၊ ျပန္အားထုတ္ ၊ ျပန္လာ ၊ ျပန္အားထုတ္
ဥပမာ အရွင္ အနိရုဒၵါ။
ကၽြန္ေတာ္တို ့ဟာ ခုေခတ္လူေတြက ဒီထဲပါပါတယ္ခင္ဗ်ာ
အဲလိုပါေတာ့ ဆရာဆိုတာ အလြန္အေရးၾကီးပါတယ္
ဆရာဆိုရာမွာ မိမိဆရာက ျမတ္စြာဘုရားကိုဆရာတင္မွသာ မိမိလဲဆရာမွန္ပါ့တယ္
ဘုရားရွင္မရွိတဲ ့ေနာက္ ၈၄၀၀၀ေသာ ဓမၼာခႏၵာသာက်န္ပါတယ္ ။ ဒီေတာ့ မိမိဆရာသည္ ထို တရားတို ့ကို မလြဲမေစာင္းနည္းလမ္းျပမွသာ ကၽြန္ေတာ္တို ့ တပည့္ေတြ သက္သာရာရနိုင္ပါတယ္ဆရာၾကီး ။
ဒီေနရာမွာ မိမိအက်ိဳးသာၾကည့္ရင္ သာသနာထြန္းခိုက္ မိမိတရားနဲ ့မိမိေန ။ မိမိလြတ္ျပီးေရာ သေဘာထားနိုင္ပါတယ္
ဒါေပမဲ ့ တဘက္ကျပန္ၾကည့္ေတာ့ အရွင္မဟာကႆပမွစလို ့ မိုးကုတ္၊မဟာစည္ဆရာေတာ္တို ့ထိ သာသနာကို ထိန္းသိမ္းသုတ္သင္မျပဳခဲ့ရင္ ခုခ်ိန္မွာကၽြန္ေတာ္တို ့ အားထု္စရာ သာသနာက်န္မက်န္
ခုစူနာမီဆရာေတာ္သည္ သံဃမဟာနာယက ၃ၾကိမ္တိုင္တားျမစ္ထားတာကို ေဖါက္ဖ်က္ေနတဲ ့ သံဃာတုမို ့ ကၽြန္ေတာ္တို ့ဆန္ ့က်င္ေနရတာပါခင္ဗ်ာ

Nge Naing said...

ပို႔စ္ေတြလည္း ဖတ္သြားတယ္ C-Box မွာ ေရးထားတာေတြပါ ဖတ္သြားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ တရားေဆြးေႏြးထားတာ နားေထာင္ဖုိ႔ အခ်ိန္မရေသးလို႔ ဘာမွေတာ့ မွတ္ခ်က္ေပးမတတ္ဘူး။ ေနာက္မွ ျပန္လာနားေထာင္မယ္ေနာ့္။

Anonymous said...

ဦးတင့္

ေက်းဇူးေနာက္တစ္ၾကိမ္ပါ ။ ရင္ထဲမွ လွိဳက္လွိဳက္လွဲလွဲ
သာဓု သာဓု သာဓု ။ သာသနာအက်ိဳး ဆထက္ ထမ္းပုိး ေဆာင္ရြက္ေပးပါဦး ။

ေမတၱာ

Anonymous said...

အသိမွန္မွ - အမွန္သိမည္

http://www.mediafire.com/?nmhogyjjkmk

နားဆင္ၾကည့္ေစလို

Anonymous said...

အသိမွန္မွ - အမွန္သိမည္

http://www.mediafire.com/?nmhogyjjkmk

နားဆင္ၾကည့္ေစလို

Anonymous said...

ဆူနာမီဆရာေတာ္မွ အေသးစိတ္ျပန္လည္ရွင္းျပခ်က္ တရားေတာ္မ်ား ႏွင္ ့ေဆြးေႏြးပြဲ အသံဖိုင္မ်ား တစုတစည္းတည္းေဒါင္းလုပ္ရယူႏိုင္ပါၿပီ။

http://www.mediafire.com/?sharekey=d9ee9acdcb55791c9bf8d6369220dcab675c7ec9e7de3c62515d15c8b368bfbe

http://trueanswer.multiply.com/journal/item/5/5